Tuesday 15 January 2013

alat kendongan part 1

allluuu yuuhhuu.. im back to my home... jom niza nk share pasal wrap ni... korang nk tahu mcm mn aku boleh terjebak dengan babywearing ni... hehheheh mcm mn erk aku pon dah terlupa dari terjebak dengan wrap, meitai, SSC, dan macam lagi dia luar sana.... ok meh aku nk citer wrap aku yang pertama kali aku beli, aku beli dengan sweet mommy ni dahlupa dah nama dia, dengan wrap ni lah banyak berjasa, kenangan antara aku dengan fiya.. huhuhu ritu pernah nk letgo.. tapi bila aku buka photo2 bersama fiya dlm wrap tu rasa sayang pulak nk jual nak tahu brand per????? teng... teng.... MOBY WRAP.... dari Fiya 4bulan sampai  umo 7 bulan cm tu aku guna wrap ni.. tulah wrap ni kalau nk guna kena orang yang betul2 pandai troubleshoot and adjust wrap.. bukan senang oooo kena2 salah ikat wrap boleh sakit belakanglah, sakit pinggang lah... lepas salah lah ke wrap sian wrap tu tak semena2 ko kena tuduh erk.. padahal tuan ko tak pandai ikat.. hehehhehe biasalah kan pertama kali kalau guna wrap mmg kekadang sakit segala kat badan tu.. tapi bila korang dah terror fuhhh rasa sedap jerk dukong baby dalam dakapan kita... bby pon selesa, siap bleh beradu lagi tuuuuuuuu... jom meh kita layan photo aku guna moby wrap

 masa ni bergambar di KLCC tgk fiya sedap jerk lena dlm moby wrap tu

 dulu sorang, kemuadian berdua, kemudian 3 n 4, sekrang dah ber 5.. inilah family aku

siap bergambar dengan pengantin lagi kalau stroller susah lah nk bergambar kan.. bby kena letak dlm stroller lepas tu orang sesak lagi, kalau guna wrap ni senang saja.. selit2 jerk.. heheheheh

oklepas tu umo fiya hampir setahun aku guna pulak SSC first SSC yang aku beli adalah BOBA.. aku BOBA montenegro all black plain.. yelah SSC ni utk hus aku guna tak kan nk beli bunga2 mmg sah2 dia tak nak guna hehhehe SSC ni pon bnyak tolong aku jalan2 shopping mopping.. hehehhe  jom layan...

 masa ni ada kebakaran di kawasan perumahan di rumah penanti femes i tau.. hehehhe

 testing kat fiya

hus kawan aku guna buat tandem babywearing, guna BOBA dan juga Action Baby Carrier (ABC).

klah mommies.. layan dulu lah photo niza ni yer.. mata dh nk ngantok.. nmpak bantal jer memanggil2.. hehehhe nnt smbung lagi pengalaman niza guna alat2 kendongan.. bnyak lagi ni .. jmpa lagi bye... :) nite

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...