Friday 18 January 2013

alat kendongan part 2

assalamualaikum.... huuhuhu mai balik dah nieza wanbe gudlady ni... seminggu dah dok sok sek.. biasalah hidung ada kaki pulak dok jadi running nose... telan sebutir ubat selesema dah nk nmpak bintang dah ni.. tak pa masuk dulu sat blog aku nih... kang nnt berkubur pulak huhuhuhu sian kak lin tolong create blog ni aku tak guna lak... heheheheh

ok jom sambung balik alat kendongan yang aku ada ok lepas aku dok guna BOBA yang sangat berbakti pada aku, suami dan fiya aku ketagih pulak dengan wrap ha... nah amik ko telah kena racun dek kak mazilah masri, hheheheheh per lagi beli ler mak jemah ni punya nk bungkus anak hehehheheh
double hammock woven wrap natybaby

yang terbaru koleksi aku kokadi star sedap sangat berdouble hammock ngn anak aku ni....

ok sekarang ni pulak koleksi aku tgh tunggu podeagi dari kak mazilah.. huhuhuh kak cheq tak sabaq dah ni nk drive podeagi ni.. hope boleh dapat sebelum bulan febuari ni.. nnt aku wat invitation babywearing ghatering and walk di bukit jambul dalam blog nooo...dalam FB dah buat dah.. kalau nak join jom ramai2 kita p bukit jambul kompleks area kamdar 1st floor.. boleh test drice SSC, Wrap dan macam2 lagi free saja tak kena charge per pon.. kalau p tak rugi lah cuma kena bayar sikit tol penang bridge ngn minyak sajalah....
oklah nnt aku update lain lagi yer :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...